مازندرانی ها به امتیاز ۳۰ رسیدند؛ نساجی در لیگ دیگری بازی می کند!

نساجی با غلبه بر مس سونگون، فاصله خود در صدر جدول لیگ یک را به ۱۱ امتیاز افزایش داد.

مازندرانی ها به امتیاز 30 رسیدند؛ نساجی در لیگ دیگری بازی می کند!

به گزارش هفت ورزشی ، در هفته دوازدهم لیگ یک، تیم نساجی مازندران موفق شد با شکست مس سونگون، روند مقتدرانه خود را ادامه دهد. تک گل این مسابقه را محمد سلطانی‌مهر در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند تا مازندرانی‌ها سه امتیاز مهم دیگر را به حساب خود واریز کنند.

با این پیروزی، نساجی به امتیاز ۳۰ رسید و جایگاهش را در صدر جدول محکم‌تر کرد؛ جایی که اکنون اختلاف آنها با تیم دوم به ۱۱ امتیاز رسیده است.

انگار نساجی در لیگ دیگری بازی می کند. تیم فراز کمالوند که با مدیریت شهاب زندی و حمایت های رضا حدادیان مالک نساجی خرج خود را از سایر لیگ یکی ها جدا کرده است. مردم مازندران همین نساجی را دوست دارند، مقتدر و همیشه برنده…
آنها امروز در نیمه اول هم می توانستند صاحب یک پنالتی شوند اما داور اصلا چنین اعتقادی نداشت. با 9 برد و سه مساوی، نساجی همچنان تنها تیم بدون باخت است.

ارسال نظر