پروژه تیم ب پرسپولیس وارد فاز نهایی شد!

مدیرعامل پرسپولیس از نهایی شدن برنامه راه‌اندازی تیم دوم این باشگاه و حضور آن در رقابت‌های لیگ یک از فصل آینده خبر داد.

پروژه تیم ب پرسپولیس وارد فاز نهایی شد!

به گزارش هفت ورزشی ، در شرایطی که باشگاه پرسپولیس طی دو سال گذشته به دنبال راه‌اندازی تیم دوم خود بوده، حالا مدیرعامل این باشگاه از نهایی شدن مذاکرات خبر داده است.

حدادی در این خصوص گفت: در حال مذاکره با چند تیم هستیم و تا آخر خرداد ماه نهایی خواهد شد و از ابتدای فصل آینده تیم ب پرسپولیس حضور خواهد داشت.

وی افزود: در حال صحبت با تیمهای مختلف هستیم و هر تیمی که شرایطش با ما همخوانی داشته باشد، قرارداد خواهیم بست.

او در مورد شهر تیم پرسپولیس عنوان کرد: مهم نیست در کدام استان باشد و وجود آن تیم اهمیت دارد که بازیکنان با استعداد تیمهای پایه را در لیگ یک استفاده کنیم تا بعدا برای تیم بزرگسالان یا ترانسفر آماده شوند.

ارسال نظر