لیگ یکی‌ها در آستانه کسر امتیاز!

چند باشگاه لیگ یک به دلیل دریافت نکردن مجوز ملی، در خطر کسر امتیاز قرار دارند.

لیگ یکی‌ها در آستانه کسر امتیاز!

به گزارش هفت ورزشی ، کمیته مجوز حرفه‌ای به باشگاه‌های لیگ یک برای دریافت مجوز ملی هشدار داد و چند تیم در آستانه کسر امتیاز قرار گرفته‌اند.
در حالی که تمرکز اصلی روی مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های لیگ برتری است، تیم‌های لیگ یک نیز موظف به دریافت مجوز ملی هستند و در صورت رعایت نکردن الزامات، با جریمه مواجه خواهند شد.
بر این اساس، باشگاه‌های داماش گیلان، نفت و گاز گچساران، بعثت کرمانشاه، شهرداری نوشهر، شناورسازی قشم، فرد البرز و نود ارومیه از جمله تیم‌هایی هستند که گفته می‌شود روند دریافت مجوز را جدی دنبال نکرده‌اند.
در صورت تکمیل نشدن مدارک و مستندات، این باشگاه‌ها ممکن است فصل آینده را با کسر ۳ یا حتی ۶ امتیاز آغاز کنند.
همچنین گفته می‌شود ۱۵ خرداد آخرین مهلت ارائه مدارک برای دریافت مجوز ملی خواهد بود.

ارسال نظر