لیگ یکیها در آستانه کسر امتیاز!
چند باشگاه لیگ یک به دلیل دریافت نکردن مجوز ملی، در خطر کسر امتیاز قرار دارند.
به گزارش هفت ورزشی ، کمیته مجوز حرفهای به باشگاههای لیگ یک برای دریافت مجوز ملی هشدار داد و چند تیم در آستانه کسر امتیاز قرار گرفتهاند.
در حالی که تمرکز اصلی روی مجوز حرفهای باشگاههای لیگ برتری است، تیمهای لیگ یک نیز موظف به دریافت مجوز ملی هستند و در صورت رعایت نکردن الزامات، با جریمه مواجه خواهند شد.
بر این اساس، باشگاههای داماش گیلان، نفت و گاز گچساران، بعثت کرمانشاه، شهرداری نوشهر، شناورسازی قشم، فرد البرز و نود ارومیه از جمله تیمهایی هستند که گفته میشود روند دریافت مجوز را جدی دنبال نکردهاند.
در صورت تکمیل نشدن مدارک و مستندات، این باشگاهها ممکن است فصل آینده را با کسر ۳ یا حتی ۶ امتیاز آغاز کنند.
همچنین گفته میشود ۱۵ خرداد آخرین مهلت ارائه مدارک برای دریافت مجوز ملی خواهد بود.