سرمربیان مدعی: لیگ یک نباید لغو شود!

سیروس پورموسوی و رضا مهاجری، سرمربیان صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم، به نامه رئیس فراکسیون ورزش مجلس برای لغو مسابقات لیگ یک اعتراض کردند.

سرمربیان مدعی: لیگ یک نباید لغو شود!

به گزارش هفت ورزشی ، نامه مهدی فروردین (رئیس فراکسیون ورزش مجلس) به مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) مبنی بر لغو همه مسابقات باشگاهی، باعث واکنش‌های مختلف اهالی فوتبال شد؛ چرا که همین چند وقت پیش سازمان لیگ به صورت رسمی برنامه مسابقات لیگ یک و لیگ دو را اعلام کرد و تیم‌ها نیز رفته‌رفته برنامه‌های تمرینی خود را آغاز کردند.

در روزهای اخیر نیز مدعیان هر دو لیگ به شکلی جدی و فشرده برنامه آماده‌سازی خود را پیش برده‌اند و بازی‌های تدارکاتی نیز برگزار کردند. شاید به همین دلیل است که محتوای نامه فروردین به تاج اصلاً مورد استقبال آنها قرار نگرفت.

در همین خصوص، سیروس پورموسوی (سرمربی صنعت نفت آبادان) و رضا مهاجری (سرمربی پارس جنوبی جم) در گفتگویی انتقادهای جدی نسبت به هرگونه تصمیم برای لغو مسابقات مطرح کردند. آنها که تیم‌هایشان مدعی صعود به لیگ برتر هستند و البته در جدول فعلی جزو دو رتبه صعودکننده نیستند، دوست ندارند که پرونده مسابقات بسته شود.

سیروس پورموسوی در این باره تأکید کرد: «معنی این حرف را نمی‌فهمم. مربی و بازیکن فوتبال ربات نیستند که هر لحظه با یک شوک مواجه شوند. پس چرا برنامه مسابقات را اعلام کرده بودند؟ آن روزها شرایط کشور با امروز چه فرقی داشت؟ از مدیران سازمان لیگ تقاضا دارم پای تصمیم قبلی خود بایستند. قرار به برگزاری نبود، چرا برنامه رسمی اعلام شد و چرا نامه زدند که تمرینات را شروع کنیم؟»

رضا مهاجری نیز گفت: «ما آمده‌ایم که لیگ را برگزار کنیم. برای من جای تعجب و تأسف دارد که درخواست لغو مسابقات مطرح شده است. اگر بنا به تعطیل شدن بود، اصلاً نباید شروع می‌شد. الان موقع تعطیل کردن لیگ نیست. لازم است با تأمل بیشتری تصمیم‌گیری کنند.»

ارسال نظر