پیروزی قاطع صدرنشین لیگ، در دیدار تدارکاتی!

مس شهربابک، صدرنشین لیگ یک، در دیداری تدارکاتی با سه گل شهید قندی یزد را شکست داد.

پیروزی قاطع صدرنشین لیگ، در دیدار تدارکاتی!

به گزارش هفت ورزشی ، در فاصله یک هفته مانده به شروع دوباره لیگ دسته اول فوتبال، تیم مس شهربابک در دیداری دوستانه مقابل شهید قندی یزد به میدان رفت.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که مس مدعی صعود به لیگ برتر است و یزدی‌ها نیز سودای رسیدن به لیگ یک را در سر دارند.

در این بازی که روندی جذاب داشت، شاگردان قاسم شهبا توانستند با سه گل از سد حریف خود بگذرند.

نیمه اول این بازی با گل علی وزیری‌پناه در دقیقه ۴۴ به سود مس به پایان رسید و در نیمه دوم با دبل محمد شمسی در دقایق ۶۵ و ۹۰، نارنجی‌پوشان با برتری سه گل موفق به پیروزی در این رقابت دوستانه شدند.

مس شهربابک که در پی رأی کمیته استیناف و بازگشت سه امتیازش توانسته صدرنشین لیگ یک شود، با شروع مسابقات باید مقابل مس کرمان برود و با توجه به اختلاف یک امتیازی با نساجی، کسب حداکثر امتیاز ممکن مهم‌ترین قدم برای حفظ صدرنشینی این تیم به حساب می‌آید.

ارسال نظر