خداحافظی شمال با لیگ یک؟؛ شایعه‌ای که هواداران را نگران کرد!

شایعه واگذاری امتیاز تیم شهرداری نوشهر به مشتریانی از خوزستان و یزد، این نگرانی را ایجاد کرده که شاید در فصل بعد لیگ یک هیچ تیمی از شمال کشور حضور نداشته باشد.

خداحافظی شمال با لیگ یک؟؛ شایعه‌ای که هواداران را نگران کرد!

به گزارش هفت ورزشی ، مسابقات این فصل لیگ دسته اول در حالی از سرگرفته خواهد شد که صدر و قعر جدول را دو تیم نساجی مازندران و داماش گیلان به خود اختصاص داده‌اند. در واقع هم نساجی مدتهاست صدر را به تیم دیگری نداده و هم داماش در آخرین رتبه جا خوش کرده است. در این بین تیم شهرداری نوشهر نیز در حال تلاش برای حفظ سهمیه لیگ یک است.

این تیم که زیر نظر محسن بنگر پروژه بقا را دنبال می‌کند اخیراً با شایعه‌ای عجیب مواجه شده است. شایعه‌ای تأیید نشده که بر اساس آن قرار است امتیاز این باشگاه واگذار شود. حتی از خوزستان و یزد نیز به عنوان مشتریان جدی این مزایده نام برده شده است. اتفاقی که اگر صحت داشته باشد، می‌تواند خطه شمال را از جغرافیای فصل بعد حذف کند.

در حال حاضر نساجی به عنوان گزینه جدی صعود به لیگ برتر مطرح است و شرایطی کاملاً برعکس را داماش برای سقوط به لیگ دو دارد تا شهرداری نوشهر تنها تیمی باشد که می‌تواند نگاه دنبال‌کننده‌های لیگ یک را متوجه شمال نگه دارد.

البته در شایعه مطرح شده این ادعا نیز وجود دارد که قرار نیست تیم از نوشهر به شهر و استانی دیگر منتقل شود. موضوعی که در وهله اول باید منتظر ماند و دید بحث واگذاری امتیاز تا چه اندازه جدی بوده یا اینکه از اساس صحت ندارد.

ارسال نظر