بلینگام هم حاضر به درمان در مادرید نشد!

ستاره رئال مادرید به لندن سفر کرد.

بلینگام هم حاضر به درمان در مادرید نشد!

به گزارش هفت ورزشی، جود بلینگام که هنوز از ناحیه‌ی پای چپ خود دچار مصدومیت عضلانی است و تا به حال به طور کامل بهبود نیافته، مادرید را به مقصد لندن ترک کرده تا در کشور خودش درمان را ادامه دهد.

پیش از این نیز امباپه تصمیمی مشابه اتخاد کرده بود.

باشگاه رئال مادرید اما گفت: این تصمیم رییس خدمات پزشکی باشگاه بوده و مساله غیرمعمول یا عجیبی نیست.

ارسال نظر