پیروز قربانی: روزی به استقلال می روم که نامزد اول و آخر سرمربیگری، خودم باشم!

پیروز قربانی اعلام کرد که در حال حاضر شرایط سرمربیگری استقلال را مساعد نمی‌بیند و روزی به این تیم خواهد رفت که نامزد اول و آخر نیمکت خود او باشد.

پیروز قربانی: روزی به استقلال می روم که نامزد اول و آخر سرمربیگری، خودم باشم!

به گزارش هفت ورزشی ، پیروز قربانی، سرمربی فعلی فجرسپاسی، در واکنش به احتمال سرمربیگری‌اش در استقلال، اعلام کرد که شرایط فعلی پیشنهاد را مناسب نمی‌داند.

قربانی با احترام به همه گزینه‌ها و علاقه‌مندان، توضیح داد: «این حرف از سر غرور نیست، اما به مرحله‌ای رسیده‌ام که پس از سال‌ها تلاش، خودم باید انتخاب کنم. اینکه روزی به استقلال برسم، افتخار بزرگی است؛ ولی اینکه الان اسمم بین پنج یا شش کاندیدا مطرح شود، با احترام به همه، خوشایند نیست.»

او ادامه داد: «من به محیطی می‌روم که بتوانم کار کنم. روزی به استقلال می‌روم که نامزد اول و آخر نیمکت این تیم خودم باشم.»

ارسال نظر