گل‌گهر به داوری دیدار با چادرملو اعتراض کرد!

گل‌گهر پس از شکست برابر چادرملو، با صدور بیانیه‌ای رسمی نسبت به عملکرد داور مسابقه اعتراض کرد و خواستار بررسی دقیق صحنه‌های تأثیرگذار بازی شد.

گل‌گهر به داوری دیدار با چادرملو اعتراض کرد!

به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه گل گهر با انتشار این ویدیو مدعی شد یکی از گل های چادرملو در بازی دو تیم آفساید بوده است. گل گهر همچنین با صدور بیانیه ای به اخراج مجید عیدی اعتراض کرد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه گل گهر؛ باشگاه گل‌گهر، ضمن ابراز نارضایتی شدید از نحوه قضاوت دیدار این تیم مقابل چادرملو اردکان، اعلام می‌دارد مراتب اعتراض رسمی خود را نسبت به عملکرد ایمان کهیش و تیم داوری این مسابقه به کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارائه خواهد کرد.

در جریان این مسابقه و در شرایطی که بازی با نتیجه مساوی یک بر یک در حال پیگیری بود، تصمیم داور مبنی بر اخراج بازیکن تیم گل‌گهر، بدون وجود دلایل کافی و مستند، موجب تغییر روند بازی و برهم خوردن تعادل فنی مسابقه شد. موضوعی که در نهایت تأثیر مستقیمی بر نتیجه پایانی دیدار گذاشت.

باشگاه گل‌گهر با تأکید بر لزوم رعایت عدالت و دقت در قضاوت مسابقات، انتظار دارد کمیته محترم داوران با بررسی دقیق صحنه‌های مورد بحث، نسبت به شفاف‌سازی و احقاق حقوق تضییع‌شده این باشگاه اقدام لازم را به عمل آورد. بدیهی است حفظ سلامت رقابت‌ها و صیانت از حقوق باشگاه‌ها، مستلزم نظارت دقیق و برخورد قاطع با اشتباهات تأثیرگذار داوری است.

ارسال نظر