با وجود تهدید AFC، ربیعی کوتاه نیامد؛ تراکتور مقابل الغرافه با سرمربی موقت بازی کرد

محمد ربیعی، سرمربی جدید تراکتور، در دیدار مقابل الغرافه روی نیمکت تیم حاضر نشد و مهرداد خانبان هدایت تیم را برعهده گرفت.

با وجود تهدید AFC، ربیعی کوتاه نیامد؛ تراکتور مقابل الغرافه با سرمربی موقت بازی کرد

به گزارش هفت ورزشی ، با وجود تهدید کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) مبنی بر جریمه تراکتور در صورت حاضر نشدن محمد ربیعی روی نیمکت تیم، سرمربی جدید تراکتور به تصمیم خود پایبند ماند و از حضور در بازی مقابل الغرافه امتناع کرد.

در نتیجه، هدایت تراکتور در این دیدار برعهده مهرداد خانبان قرار گرفت. این اتفاق باعث شد که تراکتور با سرمربی موقت و بدون حضور رسمی ربیعی در نیمکت، به مصاف الغرافه برود.

ربیعی از روی سکو تماشاگر بازی است و خانبان کنار نیمکت سرمربی موقت تیم است.

ارسال نظر