کمیته انضباطی ۴ رای جدید لیگ برتر را اعلام کرد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ۴ تصمیم مهم خود در خصوص تیم‌ها و بازیکنان لیگ برتر را صادر کرد.

کمیته انضباطی ۴ رای جدید لیگ برتر را اعلام کرد

به گزارش هفت ورزشی ، کمیته انضباطی 4 رای خود را در خصوص رقابتهای لیگ برتر فوتبال صادر کرد.

بهنام ابوالقاسم‌پور ، مدیرعامل تیم استقلال خوزستان، به دلیل تخلفاتی که انجام داده است، رای انضباطی دریافت کرد.

تیم چادرملو در دیدار مقابل شمس‌آذر به تخلف متهم شد و رای مربوطه صادر شد.

وحید رضایی ، سرمربی تیم شمس‌آذر نیز به دلیل نقض مقررات لیگ، با رای کمیته انضباطی مواجه شد.

محمدعلی خالدی ، بازیکن تیم ذوب‌آهن، به علت تخلف در مسابقات لیگ برتر، رای کمیته انضباطی برای او صادر شد.

ارسال نظر