در غیاب مجید حسینی، کایسری ۴-صفر مغلوب گالاتاسرای شد

در چارچوب هفته بیستم لیگ ترکیه، کایسری بدون مدافع ایرانی خود، مجید حسینی، در خانه گالاتاسرای با نتیجه ۴-صفر شکست خورد.

در غیاب مجید حسینی، کایسری ۴-صفر مغلوب گالاتاسرای شد

به گزارش هفت ورزشی ، در هفته بیستم لیگ ترکیه، تیم کایسری در غیاب مجید حسینی، مدافع ملی‌پوش خود، مقابل میزبان قدرتمند خود، گالاتاسرای، ۴-۰ شکست خورد.

گل‌های این دیدار توسط اپوکو، ویکتور اوسیمن، گابریل سارا و مائورو ایکاردی به ثمر رسید و کایسری نتوانست هیچ واکنشی به حملات پی‌درپی میزبان نشان دهد.

مجید حسینی در لیست بازیکنان این مسابقه حضور نداشت و نبود او در خط دفاعی تیم کایسری به وضوح احساس شد. این شکست سنگین نشان داد که غیبت مدافع ایرانی تا چه حد بر توازن دفاعی کایسری تاثیرگذار بوده است.

ارسال نظر