در غیاب مجید حسینی، کایسری ۴-صفر مغلوب گالاتاسرای شد
در چارچوب هفته بیستم لیگ ترکیه، کایسری بدون مدافع ایرانی خود، مجید حسینی، در خانه گالاتاسرای با نتیجه ۴-صفر شکست خورد.
به گزارش هفت ورزشی ، در هفته بیستم لیگ ترکیه، تیم کایسری در غیاب مجید حسینی، مدافع ملیپوش خود، مقابل میزبان قدرتمند خود، گالاتاسرای، ۴-۰ شکست خورد.
گلهای این دیدار توسط اپوکو، ویکتور اوسیمن، گابریل سارا و مائورو ایکاردی به ثمر رسید و کایسری نتوانست هیچ واکنشی به حملات پیدرپی میزبان نشان دهد.
مجید حسینی در لیست بازیکنان این مسابقه حضور نداشت و نبود او در خط دفاعی تیم کایسری به وضوح احساس شد. این شکست سنگین نشان داد که غیبت مدافع ایرانی تا چه حد بر توازن دفاعی کایسری تاثیرگذار بوده است.