نارضایتی اوسمار از عملکرد سروش رفیعی

اوسمار ویرا سرمربی تیم پرسپولیس از عملکرد هافبک باتجربه تیمش در دیدار با فولاد خوزستان ناراضی است.

نارضایتی اوسمار از عملکرد سروش رفیعی

به گزارش هفت ورزشی ، سرمربی پرسپولیس که از نمایش ضعیف هافبک باتجربه تیمش به ستوه آمده بود بین دو نیمه بازی با فولاد خوزستان تصمیم گرفت سروش رفیعی را تعویض کند.

یک روز پس از شکست تلخ مقابل فولاد خوزستان، سرمربی برزیلی به آنالیزورهای تیمش سپرد که فیلم این دیدار را با دقت تماشا کنند.

بر اساس گزارشی که در اختیار اوسمار قرار گرفته است، گردش توپ پرسپولیس در نیمه نخست برای عبور از میانه زمین و انتقال بازی به نیمه فولاد، مطلوب نبود.

او معتقد است میزان دوندگی هافبک‌ها به‌ مراتب کمتر از حد انتظار بوده و همین موضوع باعث کندی جریان بازی و کاهش کیفیت انتقال‌ها شده است.

مقصر اصلی این کندی جریان بازی از نظر سرمربی پرسپولیس، سروش رفیعی است و این احتمال وجود دارد شماره 7 در دیدار روز سه شنبه با چادرملو، نیمکت نشین شود.

ارسال نظر