دومین استعفا در فولاد؛ مصطفی صداقت هم جدا شد

پس از جدایی یحیی گل‌محمدی از فولاد، مصطفی صداقت نیز با توافق طرفین از کادر فنی این تیم جدا شد تا تغییرات در نیمکت سرخ‌پوشان اهوازی ادامه داشته باشد.

دومین استعفا در فولاد؛ مصطفی صداقت هم جدا شد

به گزارش هفت ورزشی ، بعد از پیروزی ۳ بر یک فولاد مقابل پرسپولیس، مصطفی صداقت، یکی از دستیاران یحیی گل‌محمدی، درخواست جدایی خود را به باشگاه فولاد ارائه کرد و در نهایت با انجام مذاکرات، قرارداد او با توافق دو طرف فسخ شد.

پیش از این محمد عسگری هم از کادر فنی تیم فولاد جدا شده بود. مصطفی صداقت که پیش از این سال‌ها دستیار ساکت الهامی بود و به همراه این مربی قهرمانی در جام حذفی را به همراه نساجی تجربه کرده بود، در تیم پدیده مشهد هم در کنار یحیی گل محمدی بود.

جدایی یحیی گل‌محمدی از تیم فولاد موجب استعفای محمد عسگری و مصطفی صداقت شد و حالا حمید مطهری باید مربیان جدیدی را به کادر فنی تیم فولاد اضافه کند.

مصطفی صداقت از بازیکنان سابق فوتبال مشهد به شمار می رود و پیش بینی می‌شود او در تیم جدید یحیی گل‌محمدی و کادر فنی‌اش بار دیگر ببینیم.

ارسال نظر