خبری از رضایتنامه برای فولاد خوزستان نیست

باشگاه استقلال “رامین” را سر کار گذاشت!

رامین رضاییان پس از توافق با فولاد خوزستان هنوز نتوانسته است رضایتنامه اش از باشگاه استقلال را بگیرد.

باشگاه استقلال “رامین” را سر کار گذاشت!

به گزارش هفت ورزشی، ستاره شماره 10 استقلال پس از نیمکت نشینی مطلق در این تیم تصمیم به جدایی گرفت.

ریکاردو ساپینتو هم مشکلی با این جدایی نداشته و موضوع را به باشگاه اطلاع داده است اما مدیران استقلال تمایلی به قطع همکاری با رامین رضاییان ندارند.

برهمین اساس استقلالی ها رامین رضاییان را در دو، سه نوبت سرکار گذاشته و رضایتنامه او را صادر نکرده اند.

این در حالی است که یحیی گل محمدی بی صبرانه منتظر سفر رامین رضاییان به اهواز و شرکت او در تمرینات این تیم است اما این بازیکن با دردسر رضایتنامه روبروست.

ظاهرا یحیی گل محمدی مرتب با رامین رضاییان در ارتباط است درحالی که این مدافع راست باتجربه در بلاتکلیفی محض به سر می برد.

ارسال نظر