دو ایرانی الوحده نیمکت‌نشین شدند

ترکیب الوحده مقابل بنی‌یاس اعلام شد و مبین دهقان و محمد قربانی در این دیدار از هفته دوازدهم لیگ امارات روی نیمکت حضور دارند.

دو ایرانی الوحده نیمکت‌نشین شدند

به گزارش هفت ورزشی، ترکیب تیم فوتبال الوحده برای دیدار مقابل بنی‌یاس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ امارات اعلام شد.

بر اساس لیست منتشرشده، مبین دهقان و محمد قربانی، دو بازیکن ایرانی الوحده، در این مسابقه کار را از روی نیمکت آغاز خواهند کرد. این دیدار امشب از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود.

ارسال نظر