منصوریان: هدف ما قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر است

علیرضا منصوریان در آستانه دومین بازی خود در لیگ عراق، با وجود غیبت چهار بازیکن کلیدی از جمله دروازه‌بان اصلی، با اعتماد به نفس بالا از گلر جوان تیمش حمایت کرد و مدعی شد او بهترین بازیکن زمین خواهد بود.

منصوریان: هدف ما قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر است

به گزارش هفت ورزشی ، علیرضا منصوریان، سرمربی ایرانی الطلبه، به همراه سجاد محمد، بازیکن این تیم، در نشست خبری پیش از دیدار با موصل در لیگ ستارگان عراق شرکت کردند.

منصوریان در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به اهمیت این دیدار گفت: «رویارویی با موصل مهم است؛ آنها در زمین تیمی جنگنده هستند و ما هدفمان ادامه دادن به مسیرمان در این مسابقه و کسب سه امتیاز است.» او همچنین تأکید کرد که کادر فنی تمرکز ویژه‌ای روی قرار گرفتن الطلبه در جمع چهار تیم برتر لیگ دارد.

سرمربی الطلبه با اشاره به شرایط تیمش افزود:«کادر مربیگری بر این تمرکز دارد که تیم الطلبه در این فصل در جمع چهار تیم برتر لیگ ستارگان عراق قرار گیرد. ما از همان نیروی تهاجمی استفاده خواهیم کرد.» منصوریان درباره غایبان تیمش نیز توضیح داد: «در بازی فردا، با وجود غیبت‌هایی که به دلیل مصدومیت دو مدافع میانی‌مان داشتیم، و همچنین غیبت کرار سعد به دلیل محرومیت و فهد طالب، دروازه‌بان تیم، با تصمیم فدراسیون، وارد میدان می‌شویم.»

او در ادامه از دروازه‌بان جوان تیمش حمایت ویژه‌ای کرد و گفت: «سجاد محمد، دروازه‌بان جوان، فردا دروازه‌بان اصلی خواهد بود و من در او ویژگی‌های فهد طالب و جلال حسن را می‌بینم. از روز اول تحت تأثیر او قرار گرفتم و معتقدم که او بهترین بازیکن مسابقه خواهد بود.»

در ادامه کنفرانس، سجاد محمد نیز با ابراز آمادگی کامل برای این دیدار گفت: «ما آماده رویارویی با موصل هستیم و تلاش می‌کنیم تا تمام توان خود را به کار بگیریم. امیدوارم انتظارات کادر مربیگری و هواداران شاگردانم را برآورده کنم.» او همچنین افزود: «مایلم از سرمربی تیم و مربی دروازه‌بان‌ها به خاطر اعتماد و حمایتشان از من، تشکر و قدردانی کنم.» منصوریان که در اولین تجربه رسمی خود روی نیمکت الطلبه موفق به شکست الشرطه شده بود، حالا به دنبال ثبت دومین برد متوالی خود در فوتبال عراق است.

ارسال نظر