آلومینیوم بازیکنانش را جریمه کرد!
باشگاه آلومینیوم اراک اعضای تیم فوتبال بزرگسالان خود را ۱۰ درصد جریمه کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، بنابر تصمیم هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک و با توجه به نتایج اخیر، اعضای تیم فوتبال بزرگسالان آلومینیوم اراک ۱۰ درصد جریمه شدند.
همچنین در جلسه هیات مدیره باشگاه آلومینیوم، در خصوص جذب بازیکنان مدنظر سرمربی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مذاکرات اولیه با این نفرات آغاز شد.