گل‌محمدی: در جام حذفی مسیر سختی پیش‌رو داریم

سرمربی فولاد خوزستان پس از صعود تیمش تأکید کرد که جام حذفی هنوز تمام نشده و راه دشواری تا قهرمانی باقی مانده است.

گل‌محمدی: در جام حذفی مسیر سختی پیش‌رو داریم

به گزارش هفت ورزشی ، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، پس از پیروزی مقابل چادرملو در جام حذفی، این دیدار را مسابقه‌ای درگیرانه و فیزیکی توصیف کرد و گفت: در جام حذفی باید تمرکز بالایی داشت و از حداقل موقعیت‌ها بهترین استفاده را کرد.

او با اشاره به عملکرد شاگردانش افزود: امروز از تک‌موقعیت‌ها استفاده کردیم و بازیکنان فرصت‌طلب بودند. در نیمه اول هم از نظر مالکیت توپ شرایط بهتری داشتیم.

گل‌محمدی با تمجید از تیم چادرملو ادامه داد: حریف تیمی دونده و فیزیکی است و بازی کردن مقابل چنین تیمی اصلاً آسان نیست. در جام حذفی هنوز راه زیادی مانده و مسیر تا پایان رقابت‌ها بسیار سخت خواهد بود، ضمن اینکه در دو بازی اخیر هم قرعه دشواری داشته‌ایم.

سرمربی فولاد خاطرنشان کرد: بعد از گلی که زدیم، تیم کمی عقب نشست اما با تعویض‌ها انرژی تازه‌ای گرفتیم و بازیکنان دوباره فوتبال خودشان را انجام دادند که خوشبختانه به نتیجه هم رسیدیم.

او در پایان درباره علی نعمتی گفت: نعمتی بازیکن مهمی برای ماست و حضورش در تیم ملی هم نشان‌دهنده کیفیت بالای اوست.

ارسال نظر