غیبت بایناما در جام حذفی و لیگ برتر؛ مهاجم خارجی گل گهر از ایران رفت

اریک بایناما، مهاجم گل‌گهر سیرجان، برای حضور در اردوی تیم ملی گابن جهت شرکت در جام ملت‌های آفریقا، ایران را ترک کرد و دو دیدار مهم تیمش مقابل مس رفسنجان و استقلال را از دست خواهد داد.

غیبت بایناما در جام حذفی و لیگ برتر؛ مهاجم خارجی گل گهر از ایران رفت

به گزارش هفت ورزشی ، اریک بایناما مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان برای حضور در اردوی تیم ملی کشورش، ایران را ترک کرد.

نام این بازیکن همراه با اندونگ هافبک استقلال، در لیست نهایی تیم ملی گابن برای حضور در جام ملت‌های آفریقا قرار دارد و بر همین اساس بایناما که در بازی با مس رفسنجان یک پاس گل هم داد، ایران را ترک کرد تا در اردوی تیم ملی کشورش حاضر شود.

براساس این گزارش، اریک بایناما دیدار با مس رفسنجان در جام حذفی و همچنین بازی با استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر را از دست خواهد داد.

ارسال نظر