بی اطلاعی مدیرعامل تراکتور از برگزاری بازی در زمین بی طرف!

مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد تاکنون صحبتی درباره میزبانی از السد قطر در کشوری دیگر مطرح نشده است.

بی اطلاعی مدیرعامل تراکتور از برگزاری بازی در زمین بی طرف!

به گزارش هفت ورزشی ، سعید مظفری‌زاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور، در واکنش به گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال میزبانی این تیم از السد قطر در کشوری دیگر، تاکید کرد که چنین موضوعی تا این لحظه مطرح نشده است.

وی در گفت‌وگویی اظهار داشت: «من در جریان چنین بحثی نیستم و تا زمان برگزاری آن مسابقه حدود دو ماه باقی مانده است.»

مظفری‌زاده با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری در این خصوص بر عهده هیات‌مدیره باشگاه خواهد بود، افزود: «هیات مدیره باشگاه تراکتور باید در این مورد تصمیم‌گیری کنند، اما باز هم تاکید می‌کنم که تا الان چنین بحثی را نشنیده‌ام.»

ارسال نظر