امیرحسین حسین‌زاده به کمیته انضباطی احضار شد!

کمیته انضباطی با صدور ابلاغیه‌ای از امیرحسین حسین‌زاده خواست ظرف ۴۸ ساعت درباره اظهارات جنجالی‌اش پس از بازی با استقلال خوزستان توضیح دهد.

امیرحسین حسین‌زاده به کمیته انضباطی احضار شد!

به گزارش هفت ورزشی ، براساس ابلاغیه رسمی کمیته انضباطی، امیرحسین حسین‌زاده، بازیکن تیم تراکتور، موظف است ظرف ۴۸ ساعت آینده توضیحات خود را درباره اظهارات جنجالی‌اش پس از دیدار امروز برابر استقلال خوزستان ارائه کند.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که حسین‌زاده در پایان مسابقه با انتقاد شدید از داوری و شرایط مسابقات، صحبت‌هایی مطرح کرد که واکنش‌های زیادی در پی داشت. کمیته انضباطی اعلام کرده است پس از دریافت توضیحات این بازیکن، درباره ادامه روند رسیدگی تصمیم‌گیری خواهد شد.

ارسال نظر