در دربی ترس برادر مرگ است!

حمید درخشان: پرسپولیس ۲ بریک استقلال را می برد/ علیپور، عالیشاه و آسانی شانس گلزنی دارند

کاپیتان و سرمربی پیشین پرسپولیس می گوید تیم محبوبش می تواند با نتیجه ۲ بریک استقلال را شکست دهد.

حمید درخشان: پرسپولیس 2 بریک استقلال را می برد/ علیپور، عالیشاه و آسانی شانس گلزنی دارند

به گزارش هفت ورزشی ، حمید درخشان جزو معدود اهالی فوتبال است که هرگز به عنوان مربی، دربی را نباخته است.

در آستانه دربی شماره 106 حمید درخشان به هفت ورزشی گفت: مهم ترین اصل برای موفقیت در دربی شجاعت است. به قول یک ضرب المثل قدیمی در این دیدار "ترس برادر مرگ است" و تیم یا سرمربی برنده می شود که از این مسابقه بزرگ نترسد.

او ادامه داد: به نظر من یکی از عوامل موفقیت پرسپولیس در دربی های سال های اخیر، همین شهامت و نترسیدن بوده است. به همین خاطر هم فکر می کنم پرسپولیس با نتیجه 2 بریک و با اختلاف یک گل برنده دربی روز جمعه شود.

از حمید درخشان درباره گلزنان احتمالی دربی پرسیدیم که گفت: به نظر من علی علیپور، امید عالیشاه در پرسپولیس و یاسر آسانی در تیم استقلال شانس های اصلی گلزنی دربی به شمار می روند.

ارسال نظر