دبل قایدی و صعود النصر مقابل شباب الاهلی در ضربات پنالتی!
النصر با تکیه بر دبل قایدی و برتری ۳–۲ در ضربات پنالتی برابر شباب الاهلی، راهی مرحله نیم نهایی لیگ کاپ امارات شد.
به گزارش هفت ورزشی ، در چارچوب رقابتهای لیگ کاپ امارات، تیم النصر در ورزشگاه آلمکتوم میزبان شباب الاهلی بود و در پایان شبی پرهیجان موفق شد پس از تساوی مجموع دو بازی، در ضربات پنالتی به مرحله بعد صعود کند.
بازی رفت با نتیجه ۲-یک به سود شباب الاهلی به پایان رسیده بود. در دیدار برگشت، النصر با گلهای مهدی قایدی در دقایق ۱۳ و ۴۵ و گل توره در دقیقه ۶۱ توانست ۳ گل به ثمر برساند. یوری و متئوسائو در دقایق ۸۲ و 25 گل های شباب الاهلی را وارد دروازه کردند تا مجموع دو مسابقه به تساوی برسد و کار به ضربات پنالتی کشیده شود.
در نهایت النصر در ضربات پنالتی با نتیجه ۳-۲ برنده شد و جشن صعود گرفت.
مهدی قایدی ۷۵ دقیقه برای النصر به میدان رفت و سپس جای خود را به برنارد منساح داد. مرصاد سیفی، دیگر بازیکن ایرانی حاضر در لیگ امارات، نیز ۶۸ دقیقه در ترکیب شباب الاهلی بازی کرد و تعویض شد.