AFC انتخاب کرد؛ لوشکیا بهترین بازیکن جدال نسف و تراکتور
AFC پس از پیروزی ارزشمند تراکتور برابر نسف قارشی، رگی لوشکیا زننده تکگل مسابقه را بهعنوان بهترین بازیکن میدان معرفی کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، رگی لوشکیا، وینگر آلبانیایی تراکتور، عنوان بهترین بازیکن دیدار مقابل نسف قارشی را از آن خود کرد. تراکتور که از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (دوشنبه ۳ آذر) در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا میهمان نماینده ازبکستان بود، با تکگل دقیقه ۱۷ لوشکیا به پیروزی رسید و با ۱۱ امتیاز در جایگاه دوم گروه قرار گرفت.
لوشکیا علاوهبر گلزنی، با نمایش تأثیرگذار خود در حملات تراکتور نقش مهمی در کسب این برد خارج از خانه داشت و در نهایت از سوی AFC بهعنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.