مکالمه فابیو کاناوارو و رحمان رضایی؛ شما از ما بهتر بودید، ما از شما خوش شانستر!
فابیو کاناوارو بعد از پایان بازی ایران و ازبکستان در مکالمه سرپایی با رحمان رضایی اعتراف کرد تیم ملی ایران در فینال تورنمنت العین از تیم او بهتر بوده است.
به گزارش هفت ورزشی ، رحمان رضایی دستیار امیر قلعه نویی که در دوران حضورش در سری آ ایتالیا تجربه رویارویی با فابیو کاناوارو را داشت و هنوز هم با این ایتالیایی نامدار رابطه دوستانهای دارد، بعد از پایان بازی ایران و ازبکستان که در ضربات پنالتی به سود ازبکها تمام شد، نزد فابیو رفت و به سرمربی ایتالیایی تیم ملی ازبکستان گفت خوب این بازی سخت را بردید…
فابیو کانابارو هم در جواب به رحمان رضایی گفت: واقعا برد خوبی بود، شما تیم بهتری بودید و بهتر از ما بازی کردید اما ما خوش شانستر از شما بودیم.
سرمربی ایتالیایی ازبکستان ادامه داد: در این بازی به شدت ما را تحت فشار قرار دادید، به خصوص از لحظهای که ۱۰ نفره شدیم، البته طبیعی هم هست چون شما هم لیگ بهتری دارید و هم سطح بازیکنان ایرانی بالاتر است اما تیم من برای نباختن به ایران به یک اعتماد و باور خوب رسیده است هرچند اعتراف میکنم این بار بیشتر خوش شانس بودیم.