خلیفهاصل: با تمام توان برای برد در دربی وارد زمین میشویم
سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به حساسیت داربی برابر فولاد گفت تیمش با انگیزه بالا و با حضور تماشاگران، بهویژه بانوان، به میدان میرود تا دل هواداران را شاد کند.
به گزارش هفت ورزشی ، امیر خلیفهاصل، سرمربی استقلال خوزستان، در نشست خبری پیش از دیدار جام حذفی مقابل فولاد گفت دربی همیشه جذابیت خاص خودش را دارد و تیمش تلاش میکند فردا با ارائه یک بازی خوب دل هواداران را شاد کند.
او با ابراز خرسندی از حضور بانوان در این مسابقه افزود: «قطعا حضور تماشاگران، بهویژه بانوان، انگیزه ما را دوچندان میکند تا نمایش بهتری داشته باشیم. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم نتیجه مطلوبی بگیریم.»