برد قاطع سپاهان در غیاب ملی‌پوشان!

سپاهان در یک بازی دوستانه و در غیاب ملی‌پوشانش با نتیجه ۴ بر صفر پادما یدک اصفهان را شکست داد.

برد قاطع سپاهان در غیاب ملی‌پوشان!

به گزارش هفت ورزشی ، تیم فوتبال سپاهان در جریان تعطیلات ملی و به‌منظور حفظ آمادگی، عصر امروز در ورزشگاه آرارات به مصاف تیم پادما یدک اصفهان رفت و در غیاب ملی‌پوشانش با نتیجه پرگل ۴ بر صفر به برتری رسید.
در این دیدار دوستانه، مجید علیاری دو بار موفق به گلزنی شد و احسان حاج‌صفی و محمد دانشگر نیز دیگر گل‌های طلایی‌پوشان را به ثمر رساندند.


سپاهان باید روز جمعه ۳۰ آبان‌ماه از ساعت ۱۴:۳۰ در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی، در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف مس کرمان برود.

ارسال نظر