رییس جمهور در تمرین تیم ملی پا به توپ شد!

دکتر پزشکیان همراه با ملی‌پوشان فوتبال کشورمان پا به توپ شد.

رییس جمهور در تمرین تیم ملی پا به توپ شد!

به گزارش هفت ورزشی ، رییس جمهور که در تمرین تیم ملی شرکت کرده بود در سالن با ملی پوشان فوتبال بازی کرد.

رییس جمهور با حضور در مرکز ملی فوتبال ایران، ضمن دیدار با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی و تعدادی از مسئولان فدراسیون فوتبال، برای دقایقی همراه با آنان پا به توپ شد.

دکتر مسعود پزشکیان شامگاه یکشنبه 18 آبان 1404، با حضور در مرکز ملی فوتبال ایران با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال و تعدادی از مسئولان فدراسیون فوتبال دیدار و در فضایی صمیمی با آنان به گفت‌وگو نشست.

رییس جمهور در جریان این دیدار، با توضیحات وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون، مربی و یکی از کاپیتان‌های تیم، در جریان آخرین وضعیت تمرینات و آماده‌سازی تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در رقابت‌های جام جهانی 2026 قرار گرفت.

دکتر پزشکیان همچنین برای دقایقی با تعدادی از بازیکنان تیم ملی پا به توپ شده و فوتبال بازی کرد.

ارسال نظر