حبیب فرعباسی: به زودی به تمرینات استقلال برمی‌گردم

حبیب فرعباسی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال، از بهبود وضعیت مصدومیتش خبر داد و اعلام کرد ظرف چند روز آینده می‌تواند در تمرینات تیمش حاضر شود.

حبیب فرعباسی: به زودی به تمرینات استقلال برمی‌گردم

به گزارش هفت ورزشی ، حبیب فرعباسی که به‌دلیل مصدومیت در هفته‌های اخیر از ترکیب استقلال دور مانده بود، در گفت‌وگویی اظهار کرد:
«با توجه به فیفادی و تعطیلی لیگ، به زادگاهم مسجدسلیمان آمده‌ام. فیزیوتراپی را انجام می‌دهم و خدارا شکر شرایط خوبی دارم. با دکترم صحبت کردم و او گفت سه یا چهار روز دیگر می‌توانم در تمرین تیمم شرکت کنم. فکر می‌کنم در اولین تمرین استقلال بعد از تعطیلی چندروزه حاضر شوم.»

دروازه‌بان آبی‌پوشان ابراز امیدواری کرد با پایان دوران مصدومیت، بتواند در ادامه فصل به ترکیب تیمش بازگردد و برای استقلال به میدان برود.

ارسال نظر