سرخابی‌ها در تالش گرد هم آمدند؛ عیادت از قهرمانان فراموش‌شده

جمعی از پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال در اقدامی انسان‌دوستانه، به عیادت دو ورزشکار قطع نخاعی تالشی رفتند.

سرخابی‌ها در تالش گرد هم آمدند؛ عیادت از قهرمانان فراموش‌شده

به گزارش هفت ورزشی، پیشکسوتان تیم‌های پرسپولیس و استقلال با هماهنگی جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان و بهزاد داداش زاده بازیکن سابق سرخابی‌ها به عیادت دو ورزشکار قطع نخاعی شهر تالش رفتند.

بازیکنان سابق سرخابی که برای برگزاری دو بازی دوستانه با تیم‌هایی از تالش به این شهر رفته بودند، به عیادت فردین طهماسبی کاراته کای قدیمی و حمید غفاری فوتبالیست سابق رفتند که بابت تصادف شدید ۳۰ سال است دچار بیماری قطع نخاع شده‌اند.

ناصر ابراهیمی، سعید عزیزیان، بهزاد داداش زاده، شاهین بیانی، محمد رضا مهدوی، ناصر محمدخانی، پایان رافت، علیرضا دلیخون، مجتبی شیری، بهمن طهماسبی، محمد منصوری، بهروز پرورش خواه، اردلان آشتیانی، نبی‌الله باقری‌ها، هوشنگ مریخی، بهزاد ترخانی، محمد شکوهی زاده، حمید فلاح و مجید علیان بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال، هادی تامینی بازیکن سابق ملوان، سپاهان و تیم ملی و مسعود باقری بازیکن اسبق تیم ملی و ملوان اعضای تیم پیشکسوتان سرخابی بودند.

ارسال نظر