غفاری: آمادگی میزبانی دربی را داریم؛ اما پرسپولیس هنوز پیشنهادی نداده است!
رئیس هیات فوتبال استان مرکزی از آمادگی کامل این استان برای میزبانی از دیدار حساس استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر خبر داد
به گزارش هفت ورزشی ، محمدرضا غفاری، رئیس هیات فوتبال استان مرکزی، در گفتوگویی درباره احتمال برگزاری دربی پایتخت در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک اظهار داشت:
«در این خصوص با آقایان بهاروند، کشوریفرد و روشنک از سازمان لیگ صحبت کردیم و آمادگی استان مرکزی برای میزبانی از این مسابقه بزرگ را اعلام کردهایم.»
وی درباره موضع باشگاه پرسپولیس گفت:
«با توجه به اینکه پرسپولیس میزبان این دیدار است، تصمیمگیری درباره محل برگزاری بازی بر عهده مدیران این باشگاه و سازمان لیگ است. تا این لحظه، پرسپولیس پیشنهادی برای برگزاری مسابقه در اراک ارائه نداده است.»
طبق برنامهریزی سازمان لیگ، دیدار استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، روز جمعه ۱۴ آذر و از ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.