مربی گل‌گهر: فقط به برد مقابل چادرملو فکر می‌کنیم

مربی گل‌گهر سیرجان می‌گوید تیمش با تمرکز و انگیزه فراوان مقابل چادرملو به میدان می‌رود و به دنبال سهمیه آسیایی است.

مربی گل‌گهر: فقط به برد مقابل چادرملو فکر می‌کنیم

به گزارش هفت ورزشی، در دیدار پلی‌آف آسیایی فوتبال ایران عصر فردا(دوشنبه) دو تیم چادرملو اردکان و گل‌گهر سیرجان به مصاف یکدیگر می‌روند؛ از این رو امروز نشست خبری مربیان دو تیم برگزار شد.

وحید فاضلی مربی گل‌گهر که به جای مهدی تارتار سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی با چادرملو حضور یافته بود، گفت: خیلی خوشحالم که بعد از مدت ها زیارت‌تان کردم؛ این تک بازی باعث شد که به هر حال موتور فوتبال و لیگ برتر روشن شود و بابت این موضوع خیلی خوشحالم. در مورد بازی باید بگویم ما دیروز تمرینات‌مان را شروع کردیم. به غیر از بازیکنان خارجی مان که ایران نیستند، همه بازیکنان حضور داشتند. به لحاظ ذهنی و تمرکز و انگیزه و اراده آماده این بازی هستیم و امیدواریم که هر تیمی که شایستگی داشته باشد، فردا برنده باشد.

او ادامه داد:ضمن احترام به چادرملو امیدوارم که تیم برنده تیم ما باشد؛ می‌دانیم که اعضای چادرملو چه توانایی‌هایی دارند. آنها تیمی هستند که با تمام توان بازی می‌کنند و ما هم انگیزه لازم برای این بازی را داریم و امیدوارم که در فضای سالم و عاری از هرگونه حاشیه بازی خوبی را رقم بزنیم و بتوانیم به امید خدا برنده باشیم.

مربی گل‌گهر درباره برنامه های باشگاه برای فصل بعد و احتمال حضور در آسیا تاکید کرد: من خودم تجربه مسابقات آسیایی را دارم؛ به هر حال باید اسکواد قوی داشته باشیم تا بتوانیم در لیگ و جام حذفی و آسیا شرکت کنیم؛ ولی الان تمرکز ما روی بازی فرداست و برنامه ریزی برای بازی آسیایی و سایر موارد به نظرم بعد از بازی باید صورت بگیرد. یقین بدانید که باشگاه گل گهر با توجه به شرایطی که داشته و ساختار و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که دارد، اگر قسمت باشد که در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند، حضور مقتدرانه‌ای خواهد داشت.

فاضلی درباره اینکه گل‌گهر گفته بود در مسابقه پلی‌آف شرکت نخواهد کرد، اما این اتفاق رخ خواهد داد، گفت: به هر حال هیئت مدیره باشگاه تصمیم گرفتند که ما در این بازی شرکت کنیم، ولی وقتی می‌خواهیم شرکت کنیم، مطمئن باشید با تمام تمرکز و با تمام اراده و با تمام انگیزه شرکت خواهیم کرد. با این حال من به آنچه که به گل گهر در چند وقت اخیر گذشته، باید اشاره‌ای کنم. ما بلافاصله بعد از آتش‌بس که اعلام شد، تمرینات خود را استارت زدیم. اولین تیمی بودیم که شروع کردیم و این هم باید اشاره کنم که از دوم فروردین ما یک نرم‌افزاری را تهیه کرده بودیم که به صورت آنلاین همه بازیکنان را چک می‌کردیم.

مربی گل‌گهر در ادامه تاکید کرد: حدود ۲۰ روز ما این کار را انجام دادیم. تمام جزئیات تمرینات آنها و حتی فیلم‌شان که باید ارائه می‌شد. همه این کارها را انجام دادیم. به شکلی کامل و شسته و رفته داشتیم کارمان را جلو می‌بردیم که به هر حال خبر تعطیلی لیگ زمزمه‌هایش شنیده شد. در ادامه باشگاه ما تصمیم گرفت که تمرینات را شروع نکنیم. به هر حال دو روز پیش به ما اطلاع دادند که بعد از بازی اول پرسپولیس و چادرملو تمرین را شروع کنیم و در این بازی به میدان برویم.

فاضلی با اشاره به بازی با چادرملو گفت: با صحبت‌هایی که کادر فنی و در راس آن آقای تارتار با بچه‌ها انجام دادند، شاید به لحاظ ریتم بازی و به لحاظ آمادگی شرایط نرمالی نداشته باشیم با انگیزه کامل به میدان می‌رویم. تمام تلاشمان را هم می‌کنیم که اولاً از اسم بزرگ گل گهر دفاع کنیم و از حق مان که حضور در آسیا است دفاع کنیم.

دستیار مهدی تارتار درباره شناخت شان از چادرملو تاکید کرد:امروز حتما مثل روال قبل خود جلسه آنالیز داریم، ولی تقریبا بازی با چادر ملو در لیگ برتر، دو بازی آخر لیگ مان بود؛ یعنی تقریبا شناخت کافی هر دو تا تیم از هم دارند. قطعا آنالیز حریف یکی از عوامل برد هر تیمی است و ما هم روی این مبحث کار می‌کنیم. مطمئن باشید تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که اطلاعات لازم را به بازیکنا بدهیم و بتوانیم که عملکرد خوبی داشته باشیم.

خبرنگار : مهدی عبدی
ارسال نظر