پنج پرسپولیسی در اردوی تیم ملی!

سرمربی تیم ملی امید ایران، ۵ بازیکن پرسپولیس را برای حضور در اردوی این تیم دعوت کرد.

پنج پرسپولیسی در اردوی تیم ملی!

به گزارش هفت ورزشی ، حسین عبدی، سرمربی تیم ملی امید، ۵ بازیکن پرسپولیس را برای حضور در نخستین اردوی آماده‌سازی بازی‌های آسیایی ناگویا دعوت کرد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس؛ حسین عبدی سرمربی تیم ملی امید، اسامی ۳۷ بازیکن را برای حضور در نخستین اردوی این تیم جهت آماده سازی در مسیر رقابت‌های بازی‌های آسیایی ناگویا مشخص کرد. این نفرات از ساعت ۱۷ فردا دوشنبه ۲۸ اردیبهشت با حضور در مرکز ملی فوتبال باید خود را به کادرفنی و اجرایی تیم امید معرفی کنند.
در این بین از ۵ پرسپولیسی برای حضور در اردوی پیش رو دعوت شد.
فرزین معامله‌گری، علیرضا همایی‌فر، سهیل صحرایی، علیرضا عنایت‌زاده و محمدحسین صادقی،۵ بازیکنی هستند که باید خود را به سرمربی تیم امید معرفی کنند.
باشگاه پرسپولیس برای این ۵ بازیکن ملی‌پوش امید، آرزوی موفقیت دارد.

ارسال نظر