آزمون روی نیمکت؛ عزت‌اللهی و مرصاد فیکس!

در ترکیب شباب الاهلی برابر بنی‌یاس، سعید عزت‌اللهی و مرصاد سیفی از ابتدا بازی می‌کنند، اما سردار آزمون روی نیمکت ذخیره‌ها قرار گرفته است.

آزمون روی نیمکت؛ عزت‌اللهی و مرصاد فیکس!

به گزارش هفت ورزشی ، شباب الاهلی امارات امشب در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف بنی‌یاس می‌رود، اما تنها دو لژیونر ایرانی در ترکیب اولیه این تیم حضور دارند.

سعید عزت‌اللهی و مرصاد سیفی از ابتدا در زمین هستند، در حالی که سردار آزمون روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته است. آزمون در دو هفته اخیر یک بار به عنوان بازیکن تعویضی و یک بار نیمه‌اول به میدان رفت و موفق به گلزنی شد، اما در بازی قبل مقابل النصر کاملا روی نیمکت بود و امشب هم جزو یاران ذخیره است.

مرصاد سیفی که روزهای متغییری را در امارات پشت سر می‌گذارد، در دو بازی گذشته برابر خورفکان و النصر ۹۰ دقیقه کامل بازی کرد و یک پاس گل هم ثبت نمود. او همچنان جایگاه ثابت خود در سمت چپ خط دفاعی شباب الاهلی را حفظ کرده است.

سعید عزت‌اللهی نیز طبق معمول در خط میانی حضور دارد و بیست و یکمین بازی فصل خود را مقابل بنی‌یاس انجام می‌دهد. او به دنبال پنجمین گل یا دومین پاس گل خود در لیگ برتر امارات است.

شباب الاهلی با ۱۷ برد، ۵ مساوی و ۲ باخت، ۵۶ امتیازی است و نایب‌قهرمانی‌اش قطعی شده. شانسی برای کسب جام ندارد، اما پس از دو هفته ناکامی به دنبال بازگشت به پیروزی است.

ارسال نظر