مدیرعامل خیبر خرم آباد پیامکی استعفا کرد

حسین خبیری، مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد، با ارسال یک پیامک به مالک باشگاه، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

مدیرعامل خیبر خرم آباد پیامکی استعفا کرد

به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه خیبر خرم‌آباد بار دیگر در پست مدیریتی خود دچار تغییر شد.

در همین زمینه خبرگزاری ها مدعی شدند حسین خبیری، مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد از سمت خود کناره‌گیری کرد و این موضوع را پیامکی به اطلاع مالک باشگاه رساند. خبیری با ارسال پیامکی به مسعود عبدی، مالک باشگاه خیبر به دلایل نامشخصی از سمت خود کناره‌گیری کرد تا این باشگاه باز هم در پست مدیرعاملی دچار تغییرات شود.

حسین خبیری در باشگاه خیبر هم که بود، چشم به باشگاه پرسپولیس داشت و حتی خرم آبادی ها از او گله می کردند در جلسه سازمان لیگ بیشتر حافظ منافع پرسپولیس بود تا خیبر!

ارسال نظر