صدرنشین لیگ یک تغییر کرد!
با رأی کمیته استیناف فدراسیون، سه امتیاز کسر شده از مس شهربابک برگردانده شد و این تیم با ۴۷ امتیاز جایگزین نساجی مازندران (۴۶ امتیازی) در صدر جدول لیگ یک قرار گرفت.
به گزارش هفت ورزشی ، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال سه امتیاز کسر شده به دلیل صدور مجوز حرفهای از مس شهربابک را به این تیم برگرداند و به این ترتیب تیم مس شهربابک با ۴۷ امتیاز در صدر جدول جانشین نساجی مازندران (۴۶ امتیازی) شد.
رقابتهای لیگ یک از هفته بیست و چهارم قرار است از روز ۲۴ اردیبهشت ماه از سر گرفته شود.
در حال حاضر تیمهای مس شهربابک، نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان در ردههای اول تا سوم جدول لیگ یک قرار دارند و در پایان فصل ۲ تیم ابتدای جدول به لیگ برتر صعود میکنند.
پیش از شروع فصل، به دلیل پرونده صدور مجوز حرفهای از ۱۰ تیم لیگ یکی ۳ امتیاز کسر شد که تا امروز دو تیم هوادار تهران و مس رفسنجان امتیازهایشان برگشته است و بعید است امتیازی به باشگاهی دیگر در این خصوص اضافه شود.