دلیل وحید امیری برای رد پیشنهاد پرسپولیس؛ هنوز می‌خواهم بازی کنم!

وحید امیری، بازیکن سابق پرسپولیس، پیشنهاد سرپرستی این باشگاه را به دلیل تمایل به ادامه فوتبال و عدم قصد خداحافظی رد کرد.

دلیل وحید امیری برای رد پیشنهاد پرسپولیس؛ هنوز می‌خواهم بازی کنم!

به گزارش هفت ورزشی ، پس از سفر افشین پیروانی به آمریکا در بحبوحه جنگ تحمیلی، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به همکاری خود با او پایان خواهد داد تا پیروانی پس از چند سال حضور روی نیمکت پرسپولیس به‌عنوان سرپرست، از این تیم کنار گذاشته شود.

در این رابطه چندی پیش نوشتیم وحید امیری، بازیکن سابق پرسپولیس که در فصل جاری به فولاد خوزستان رفته بود، از گزینه‌های مدیریت پرسپولیس برای جانشینی پیروانی و نشستن روی نیمکت سرخ‌پوشان به‌عنوان سرپرست بود اما امیری این پیشنهاد را رد کرد.

دلیل عدم پذیرش این سمت از سوی امیری از طرف پرسپولیس اعلام نشد اما شنیده می‌شود این بازیکن به مسوولان پرسپولیس که با او صحبت کرده بودند، گفته قصد دارد به بازی کردن ادامه دهد و فعلا قصدی برای خداحافظی از فوتبال ندارد تا بخواهد وارد سمت‌های دیگر شود.

امیری در ابتدای فصل در پرسپولیس حضور داشت اما در نهایت از این تیم جدا شد و به فولاد خوزستان رفت. اما در یکی از تمرینات این تیم به‌شدت مصدوم شد تا فصل را از دست بدهد. حالا به نظر می‌رسد او همچنان انگیزه فوتبال بازی کردن دارد و می‌خواهد با رسیدن به بهبودی کامل، مجددا به مستطیل سبز برگردد.

ارسال نظر