پرسپولیسی ها بدون مصدوم به تعطیلات رفتند

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بدون هیچ مصدومیتی به پایان رسید.

پرسپولیسی ها بدون مصدوم به تعطیلات رفتند

به گزارش هفت ورزشی ، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس، پس از حدود دو هفته به دلیل تعویق مسابقات لیگ برتر، تعطیل اعلام شد و تا زمان مشخص شدن تاریخ جدید برگزاری لیگ برتر (که پس از جام جهانی خواهد بود)، بازیکنان پرسپولیس در تعطیلات به سر می‌برند.

در طول این تمرینات که زیر نظر کریم باقری برگزار شد، به جز فرزین معامله‌گری که در یکی از تمرینات دچار مصدومیت خفیف شد، دیگر بازیکنان مشکلی نداشتند و پرسپولیس بدون هیچ مصدومی به تعطیلات رفت.

ارسال نظر