احضار رفیعی و محمدی به کمیته انضباطی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد سروش رفیعی و میلاد محمدی، دو بازیکن غایب در تمرینات سه روز اخیر، به کمیته انضباطی فراخوانده شده‌اند.

احضار رفیعی و محمدی به کمیته انضباطی پرسپولیس

به گزارش هفت ورزشی ، با اعلام باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرینات خود را از ابتدای هفته جاری آغاز کرده‌اند.

بر این اساس، دو بازیکن غایب در این تمرینات به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شده‌اند تا پس از ادای توضیحات، با توجه به تعهدات قراردادی و طبق مقررات انضباطی، تصمیم مقتضی از سوی این کمیته اخذ شود.

سروش رفیعی و میلاد محمدی دو بازیکن پرسپولیس هستند که بدون اطلاع باشگاه در تمرینات سه روز گذشته این تیم غایب بوده‌اند.

ارسال نظر