بیرانوند: آمریکا با شعار کمک به مردم، زیرساختهای ایران را نابود می‌کند/ مردم پای وطن می‌مانند

دروازه بان تیم ملی و باشگاه تراکتور به حوادث اخیر واکنش نشان داد.

بیرانوند: آمریکا با شعار کمک به مردم، زیرساختهای ایران را نابود می‌کند/ مردم پای وطن می‌مانند

به گزارش هفت ورزشی ، پس از اعلام آتش بس میان ایران و آمریکا علیرضا بیرانوند ضمن انتشار تصویری از نقشه ایران و تاکید بر تمامیت ارضی کشور، نوشت:

«با شعار کمک به مردم ایران در حال نابود کردن زیرساختهای کشور هستند که متعلق به مردم است اما بدانند که مردم ایران پای وطن خود می‌مانند و فریب فرصت طلبان و دروغگویان را نمی‌خورند.» البته حمله به زیرساخت‌ها در حالی رخ داد که رئیس جمهور آمریکا بارها در اظهارات اخیر مدعی کمک به مردم ایران شده بود.

گفتنی است علیرضا بیرانوند که فصل پیش با تراکتور به قهرمانی تاریخی دست پیدا کرد و امسال نیز با این تیم شرایط خوبی را در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا سپری کرد، ضمن حفظ جایگاهش در تیم ملی آماده می‌شود تا در یکی دو ماه برای سومین دوره متوالی راهی جام جهانی شود.

2439567
ارسال نظر