رحمان رضایی: از این به بعد وطن را «وتن» بنویسیم

رحمان رضایی، مربی تیم ملی، گفت: از این به بعد باید کلمه وطن را «وتن» بنویسیم.

رحمان رضایی: از این به بعد وطن را «وتن» بنویسیم

به گزارش هفت ورزشی ، رحمان رضایی مربی تیم ملی ایران در گفتگو با برنامه کادرفنی شبکه ورزش گفت: از این به بعد باید کلمه وطن را «وتن» بنویسیم، چراکه لازم است به وطن، تن آدم نگاه کنیم و این سنخیت بیشتری با مردم ایران دارد.

مربی تیم ملی ادامه داد: همه نگرانیم و کشورمان را مانند جانمان دوست داریم. دوست داریم بهترین‌ها برای مردم عزیز و دوست‌داشتنی ایران رقم بخورد.

رضایی افزود: مردم ایران در مدت اخیر اذیت شدند. این جنگ ناخواسته به ما تحمیل شد. خیلی خانواده‌ها عزیزانشان را از دست دادند و هیچ‌گونه نمی‌شود این داغ را نادیده گرفت.

رحمان رضایی در پایان گفت: مثل همه مردم کشورمان، تمام وجود ما این خاک، این سرزمین و این کشور شده است و ان‌شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد.

ارسال نظر