کاپیتان خیبر: جنگ و اتفاقاتی که رخ داده، تلخ و ناراحت‌کننده است

مهرداد قنبری کاپیتان خیبر گفت: امیدوارم ادامه مسابقات لیگ برتر به هر شکلی که برگزار می‌شود، حتما با حضور هواداران باشد.

کاپیتان خیبر: جنگ و اتفاقاتی که رخ داده، تلخ و ناراحت‌کننده است

به گزارش هفت ورزشی؛ مهرداد قنبری در گفتگویی اظهار داشت، در خصوص وقفه مسابقات لیگ برتر اظهار داشت:

شرایط خیبر خوب بود و نتایج خوبی کسب می‌کرد اما این شرایط پیش آمد. کادرفنی برنامه‌های تمرینی جداگانه‌ای را برای همه بازیکنان در نظر گرفته و من نیز این برنامه‌ها را به‌صورت فردی انجام می‌دهم تا ببینیم شرایط به چه صورت پیش خواهد رفت. تیم در مسیر رشد قرار داشت و به بلوغ تاکتیکی نزدیک شده بود که این شرایط خاص پیش آمد و ان‌شاءالله هرچه زودتر برطرف شود تا دوباره به شرایط قبلی بازگردیم و لیگ شروع شود.

وی در خصوص اینکه چه پیشنهادی برای ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر دارد، گفت: نظر من این است که مسابقات به هر شکلی که برگزار می‌شود، حتما با حضور هواداران باشد. بدون هوادار، فوتبال معنایی ندارد. چه مسابقات به‌صورت متمرکز برگزار شود و چه به شکل دیگر، مهم این است که شرایطی فراهم شود تا هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند چراکه فوتبال بدون تماشاگر اصلا جذاب و زیبا نیست. فوتبال یکی از دلخوشی‌های مردم است و در این شرایط سخت، می‌تواند نقش مهمی در روحیه جامعه داشته باشد. امیدوارم مسئولان و سازمان لیگ تصمیمی اتخاذ کنند که به نفع مردم باشد.

کاپیتان خیبر در مورد حملات صهیونی آمریکایی گفت: جنگ و اتفاقاتی که رخ داده، تلخ و ناراحت‌کننده است و انسان را متأثر می‌کند. حملات ظالمانه‌ای انجام شده است، مخصوصا مدرسه میناب، که دل هر کسی را به درد می‌آورد. امیدوارم هرچه زودتر با پیروزی این وضعیت پایان یابد و سایه جنگ از کشور ما برداشته شود.

قنبری در خصوص اینکه چه پیامی برای مردم و هواداران خیبر دارد، گفت: امیدوارم همه مردم متحت و یکدل باشند و ان‌شاءالله این شرایط سخت را همه با هم پشت سر بگذاریم. در این جنگ، خرم‌آباد تحت حملات شدید و زیادی قرار گرفت. مردم خرم‌آباد واقعا مظلوم، خون‌گرم، شجاع و مهمان‌نواز هستند و همیشه حمایت خود را نشان داده‌اند. امیدوارم دوباره شرایطی فراهم شود که هواداران را در ورزشگاه ببینیم و همه در کنار هم از ورزش لذت ببریم و بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. امیدوارم اگر قرار است مسابقات برگزار شود، حتما با حضور هواداران باشد تا مردم نجیب بتوانند از این طریق خوشحال شوند.

ارسال نظر