قدردانی سرمربی تراکتور از امدادگران هلال‌احمر در جریان جنگ

ربیعی سرمربی تراکتور، سعید ابولسانی و جمعی از چهره‌های ورزشی با حضور در جمع امدادگران هلال‌احمر، از فداکاری و نقش اثرگذار این نیروها در کمک‌رسانی و مدیریت بحران در «جنگ رمضان» تقدیر کردند.

قدردانی سرمربی تراکتور از امدادگران هلال‌احمر در جریان جنگ

به گزارش هفت ورزشی، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور، سعید ابولسانی مدیر تیم‌های ملی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون بولینگ و بیلیارد، به همراه جمعی از چهره‌های ورزشی با حضور در جمع امدادگران هلال‌احمر، از تلاش‌ها و فداکاری‌های این نیروها در جریان «جنگ رمضان» تقدیر کردند.

در این دیدار، اهالی ورزش ضمن قدردانی از خدمات امدادگران، نقش آنان را در حمایت از آسیب‌دیدگان و مدیریت شرایط بحرانی بسیار مهم و تأثیرگذار توصیف کردند.

ارسال نظر