مطالبات پایه ها و بانوان پرسپولیس پرداخت شد

با توجه به قول مدیریت باشگاه پرسپولیس، مطالبات تیم‌های پایه و تیم بانوان پرداخت شد.

مطالبات پایه ها و بانوان پرسپولیس پرداخت شد

به گزارش هفت ورزشی ، با دستور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال بانوان و تیم‌های پایه باشگاه تمام مطالبات قراردادی خود را دریافت کردند.

باشگاه پرسپولیس نوشت: براساس قراری که با اعضای تیم‌های آکادمی و بانوان گذاشته شده بود، با وجود تعطیلات و مشکلات پیش آمده به جهت هجوم ددمنشانه دشمنان به کشور عزیزمان، با دستور مدیرعامل باشگاه و همراهی بانک شهر، تعهدات قراردادی خود را پیش از پایان سال جاری نسبت به این تیم‌ها انجام داد.

ارسال نظر