تراکتور ۱ – گل گهر ۰/ بازگشت موقت به صدر با کمک VAR
تراکتور با تک گل هاشم نژاد گل گهر را شکست داد.
به گزارش هفت ورزشی، هفته بیست و سوم لیگ برتر امروز (پنجشنبه 7 اسفند 1404) با تقابل تیم های تراکتور و گل گهر استارت خورد.
محمد ربیعی در دومین تجربه سرمربی گری تراکتور و پس از تساوی با ملوان، در این دیدار خانگی برای بازگشت موقت به صدر جدول باید از تیم سرسخت مهدی تارتار امتیاز می گرفت که موفق به انجام این کار شد.
تک گل تراکتور در این بازی را مهدی هاشم نژاد در دقیقه 40 به ثمر رساند.
صحنه ای که با بررسی چندباره VAR مشخص شد آفساید نبوده و گل صحیح است.
تراکتور با این پیروزی 39 امتیازی شد و فعلا و پیش از بازی استقلال با 22 بازی به صدر جدول صعود کرد.
گل گهر نیز 36 امتیازی باقی ماند.
تابلوی بازی
- زمان: پنجشنبه 7 اسفند 1404، ساعت 19:15
- مکان: ورزشگاه یادگار امام تبریز
-
داوران| داور: بیژن حیدری، کمک ها: علی اکبر نوری، علیرضا طاهرخانی، شاهین یزدانی
داور VAR: وحید زمانی، کمک: میثم صفاری، ناظر: حسین خانبان - گل: مهدی هاشم نژاد (دقیقه 40 - تراکتور)
- ترکیب تراکتور: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیلزاده، الکساندر سدلار، دانیال اسماعیلیفر، محمد نادری، مهدی شیری، اودیلجان خامروبکوف، رگی لوشکیا، مهدی هاشمنژاد، امیرحسین حسینزاده و دوماگوی دروژدک
- سرمربی: محمد ربیعی
- ترکیب گل گهر: مارکوس میراندا، نمانیا توماشوویچ، سیاوش یزدانی، آرمان اکوان، امیر جعفری، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، پوریا پورعلی، نوید عاشوری، پوریا شهرآبادی و رضا جعفری
- سرمربی: مهدی تارتار