شاگردان قلعه نویی به دبی رسیدند

اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری بازی با تانزانیا به دوبی رسیدند.

شاگردان قلعه نویی به دبی رسیدند

به گزارش هفت صبح ورزشی ،بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال پس از طی مسافت ولگوگراد-دبی، ساعت ١٧:۴۵ به وقت محلی وارد امارات شدند.

ملی‌پوشان پس از حضور در هتل، آماده انجام تمرین ریکاوری می‌شوند.

این تمرین ساعت ٢٠ آغاز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر