زور تیم امید به خودش نرسید!

تیم ملی امید ایران در جریان اردوی آنتالیا، یک دیدار درون‌تیمی برگزار کرد که با تساوی یک- یک به پایان رسید.

زور تیم امید به خودش نرسید!

به گزارش هفت ورزشی ، تیم ملی امید ایران که از دهم خردادماه اردوی آماده‌سازی خود را در آنتالیای ترکیه آغاز کرده، عصر امروز با تصمیم کادر فنی یک دیدار درون‌تیمی برگزار کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این مسابقه میان دو تیم سفید و قرمز در ورزشگاه مردان برگزار شد و حسین عبدی، سرمربی تیم ملی امید، پس از پشت سر گذاشتن تمرینات فشرده بدنی و تاکتیکی، عملکرد شاگردانش را در شرایط مسابقه زیر نظر گرفت.

این دیدار در دو نیمه ۳۵ دقیقه‌ای برگزار شد و در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مسابقه با رعایت کامل قوانین و استانداردهای مورد تأیید فیفا از جمله شرایط داوری، روند گرم کردن بازیکنان و سایر جزئیات اجرایی برگزار شد.

انگیزه بالا، اعتماد به نفس مطلوب و انرژی بازیکنان در طول مسابقه از نکات قابل توجه این دیدار بود که باعث شد بازی از کیفیت فنی مناسبی برخوردار باشد.

بر اساس برنامه کادر فنی، ملی‌پوشان امید امشب در جلسه آنالیز فنی این مسابقه شرکت خواهند کرد تا با بررسی نقاط قوت و ضعف خود، تمرینات آینده را با آگاهی بیشتری دنبال کنند.

ارسال نظر