عزت اللهی، نیجریه و کاستاریکا را از دست داد!

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران دیدارهای تدارکاتی با نیجریه و کاستاریکا را از دست داد.

عزت اللهی،  نیجریه و کاستاریکا را از دست داد!

به گزارش هفت ورزشی ، سعید عزت‌اللهی که شب گذشته در دقیقه ٨٣ دیدار شباب الاهلی و العین بدلیل آسیب دیدگی از زمین خارج شد، قادر به همراهی تیم ملی فوتبال ایران در ۲ دیدار تدارکاتی برابر نیجریه و کاستاریکا نیست.
هافبک دفاعی تیم ملی بخاطر این آسیب‌دیدگی ۲ هفته نمی‌تواند در میادین حاضر شود و باید پای مصدوم خود را زیر نظر پزشکان مداوا کند.
پیش از این آریا یوسفی نیز به عنوان آخرین بازیکن برای ۲ دیدار فروردین ماه به اردوی تیم ملی دعوت شده بود و دانیال ایری نیز بدلیل مشکل اداری نتوانست مجوز خروج از کشور را اخذ کند و به این ترتیب این دو دیدار را از دست داد.

ارسال نظر