جشن قهرمانی آرسنال با یک بزِ «آرتتا» در خیابان‌های اوگاندا!

جشن قهرمانی آرسنال با یک بزِ «آرتتا» در خیابان‌های اوگاندا!

هواداران آرسنال در اوگاندا برای جشن گرفتن اولین قهرمانی احتمالی لیگ برتر پس از ۲۲ سال، یک بز را با لباس باشگاه به خیابان آوردند و نامش را «میکل آرتتا» گذاشتند!تصاویر این جشن عجیب و متفاوت، به‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد.

سایز ویدئو: ۳.۱۴M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۰۵ | دانلود ویدئو
ارسال نظر